Karma:

Å droppe avhandlingsseminar for å kunne sove lenger, bare for å drømme at en edderkopp hadde lagt egg under huden på meg på høyre underarm. Huden begynte å bule, og jeg måtte bruke en skalpell for å åpne huden og få dem ut. Samtidig måtte jeg flytte mammaedderkoppen fra venstre underarm til høyre underarm så hun kunne se avkommet (hun var veldig glad og stolt og hoppet opp og ned).

Alt dette mens jeg gikk rundt i leiligheta og kledde på meg og prøvde å sminke meg (det gikk, overraskende nok, ikke så bra).

Karma? I think so!

Verdt det?

I think so!

One response to “Karma:

Legg igjen en kommentar

