Onsdag

Bruker opp forrådet av gratis Kleenex jeg fikk prakka på meg på gata i Bergen. Våknet i dag av å ikke få puste.

Leser om husløse kjenninger på nett her og her (rop ut om dere har et ledig husvære til dem. Da blir de glade).

Leser om gruvearbeidere som heises opp. Leser mest om de som står oppe og ser på.

Oppdager ny og oppdatert mal for oppgaveskriving. Justerer marger i oppgaven. Må endre alle sitater. Justerer igjen. Må endre på nytt. Skvetter hver gang Mail for Mac piper inn en ny mail i tilfelle veileder purrer på det kapitlet jeg lovte å levere i løpet av uka. Skvetter hver gang jeg hører noen i gangen. Håndverkere skal sette inn brannsirener i hele blokka. En gang i løpet av uka. Fnyser av oppgavemalen. Det er en beta-versjon. Fnyser av håndverkere. Nyser av forkjølelse.

Drømmer meg bort. Skal kanskje drikke mer kaffe snart.

 

 

 

Legg igjen en kommentar

