Skamløs promotering

Jeg har alltid blitt i beit for ord når noen spør meg hva jeg ønsker meg til jul (eller bursdag. For oss som har bursdag på julaften er det hipp som happ). I år veit jeg derimot råd for uråd, allerede i oktober. Institutt-for- nordistikk-og-litteraturvitenskap-ved-NTNUs egen up-and-coming tegneserieskaper (dere leste vel gjestestripa i Rutetid 4/10?) André har debutert som klesdesigner på Spreadshirt. Mine favoritter så langt:

 

For livsnyteren

 

For den hendige pasient:

 

For den sportinteresserte historiker:

 

For den politisk interesserte ornitolog:

 

Butikken finner du her. Klikk og kjøp!

 

6 responses to “Skamløs promotering

Legg igjen en kommentar

