Palm reading

Jeg har nettopp lest Tordyveln flyger i skymningen, der en vesentlig del av boka handler om kommunikasjon mellom mennesker og planter.

Nå føler jeg at pottepalmen min prøver å meddele meg noe, men jeg forstår ikke helt?

Romertall X? Noe skjer om 10 dager/år/minutter/sekunder? Fra når? Jeg veit ikke når dette ble skrevet.

Finn X? Nå er det riktignok mange ukjente faktorer i masteroppgaven så langt, men jeg vil ikke si noen av dem utmerker seg ved å være en definitiv X i likninga. Er skatten begravd ved X? Finnes det et bedre kart?

Kanskje jeg leser feil vei:

DKI?

Via Acronym finder:

Acronym Definition
DKI Dynamic Keyword Insertion
DKI Disaster Kleenup International (Wood Dale, IL)
DKI diffusional kurtosis imaging
DKI Don’t Knock It
DKI Deny Knowledge or Information (legal advice)
DKI Discovery Knowledge and Informatics (conference)

Disaster Kleenup International: På tide å ta helgevasken? Don’t knock it: Slutt å mobbe plantene mine?

IXI?

Dårlig forsøk på å stave INXS? Nytt forsøk på romertall? 1, 10, 1? (10-1)+1 (=10). Det gir ingen mening

Dumme plante,

3 responses to “Palm reading

Legg igjen en kommentar

