Mailen er sendt

Kapittel levert til granskning hos veileder. Følelsen av lettelse og panikk når svisj-lyden, etterlikningen av et papirfly som letter, signaliserer at mailen er sendt. Vakuum. En bit har falt av venstre fortann og etterlatt en skarp kant, og jeg later som jeg har fått superkrefter og kan åpne hermetikkbokser med bare tennene. Det går ikke så langt at jeg prøver. Jeg åpnet en med en tollekniv en gang. Rettelse: Det var en tollekniv da jeg starta prosjektet. Da boksen var åpna, så den mer ut som et sagblad. Jeg ville nok ikke vært spesielt attraktiv på jobbmarkedet med sagbladtenner. Jeg lurer på hvilke jobber jeg ville blitt tilbudt da. Jeg tror ikke jeg ville hatt dem.

Legg igjen en kommentar

