Om dagens tilstander

Torsdag. Sol og snø. Sitter heime og skisserer kapitteloversikt og manner meg opp til å kontakte informanter til prosjektet (noe jeg har gjort siden ca. i fjor på denne tida, men la oss ikke tenke på det). Tenker å skeie ut med grønnkålsuppe med egg,  á la mamma, til formiddagsmat og så sette kursen mot Dragvoll, muggsoppens kunnskapens høyborg for å trene og kanskje være sosial. Og ikke minst: Lese (ut?) Buzz Aldrin… på bussen opp.

Ha en fin torsdag, alle sammen!

2 responses to “Om dagens tilstander

  • vaarloek

    buzz er fin og MUGGSOPP SUCKS

    jeg må også mane meg opp til sånt
    og nå har jeg satt meg selv i ei lita suppe her
    må lære meg å ikke dobbelbooke meg på dette viset

    • astarkvedja

      Dobbelbooking er jeg også kronisk på. Vurderer å ta et oppfriskningskurs hos Portveien 2 for å lære meg å holde styr på dagene igjen. Glemmer avtaler jeg allerede har gjort og satser på at det løser seg.

      Likte du slutten i Buzz like godt som begynnelsen?

Legg igjen en kommentar

