I tilfelle du er interessert

I dag har jeg (i ikke-kronologisk rekkefølge) tilbrakt dagen på folkebiblioteket i sentrum, spist en enorm bolle og drukket to kopper vassen te på bibliotekkafeen, tatt én av tre skumle telefonsamtaler (med hjelp og støtte/tvang fra ei god venninne), oppdaget at biblioteket hadde, ikke ett, men TO eksemplarer av mitt søskenbarns doktoravhandling, svulmet av stolthet, hyperventilert av tanken på å snakke i telefonen, angret på at jeg ikke lever i en tid der brevdue var den foretrukne kommunikasjonsformen, lurt på hvilket navn jeg ville hatt på brevdua (Kirsten? Johanne? Olga?), bitt negler, hørt på tysk lydbok, hoppet unna Adresseavis-selgere på Nordre, skult (så høflig som mulig) mot dem fordi de forstyrra handlinga i lydboka, brukt to timer på å gjenopprette iPoden, lurt på om gresskarpai kan telles som middag, satt på ei maskin klær for andre gang fordi jeg hadde glemt å ta ut dusjsåpa da jeg slengte nedi treningsklærne, med det resultat at det var såpe overalt (#Husmorfail).

 

 

 

 

2 responses to “I tilfelle du er interessert

  • slikejenter

    Aner jeg informantkontakting? I så¨tilfelle kan jeg jo bare si: I know the agony. Å ringe fremmede mennesker er og blir en skrekk. Jeg kan ikke helt begripe hvorfor, men sånn er det.

Legg igjen en kommentar

