Ønskeliste

Minions. Helst to, så kan de holde hverandre med selskap mens jeg jobber/sover/nerder/slacker.

 

MacBook Pro som ikke skraper opp håndleddene mine mens jeg skriver (i motsetning til min kjære nåværende MacBook).

 

Den (rød)rutete kokeboken. Mamma har, men hennes er etter hver så fillete at jeg ikke tør belage meg på å arve den.

 

Naboer som ikke er i besittelse av murbor (Bilde foreligger ikke).

En sekretær som kan hjelpe meg trygt i havn med masteroppgaven (Helst en som behersker stenografi. Bare fordi det ville vært kult.).

En moccamaster hadde kanskje gjort litt av samme nytten.

 

En mesen som kan finansiere meg i mellomtida.

Artikkelen oppdateres.

Legg igjen en kommentar

