Anyone can play guitar.

Jeg lærer å spille gitar.  Surfer NB Digital etter nybegynnerbøker. Driver kjæresten til vanvidd med evige spørsmål. «Gjør jeg dette riktig?» «Hvordan spiller man en b?» «Hva er det jeg gjør feil?» «Hvordan oversetter man denne akkorden til venstrehendte?»

Slår en D. Så en A. Så en D igjen. da da da da. Baby talk. Baby steps.

 

 

2 responses to “Anyone can play guitar.

  • slikejenter

    Tør jeg foreslå Lillebjørn Nilsens klassiske? Da jeg lærte meg å spille gitar gikk det mye i Tom Dooley. Som voksen har jeg fått min straff i form av en nabo som – på livlige nachspiel – gjerne spiller opp nettopp den klassiske låta om stakkars Tom. What comes around goes around. 😀

    • astarkvedja

      Forslag tas alltid imot med takk! Min sprukne og hakkete versjon av «Edelweiss» er i ferd med å seile opp som en klassiker. Dog ikke van Trapp-familien verdig.

Legg igjen en kommentar

