Spam: Someone Posing on cAM?

En ukjent person, angivelig amerikansk og av hunkjønn, samt totalt uten hemninger, har forsøkt å spamme meg på msn. Det gikk ikke særlig bra:

(For ordens skyld: «Hennes» svar til venstre, mine til høyre. IKKE gå inn på noen av sidene «hun» linker til. Ikke bli virusinfiserte bare fordi jeg ikke gadd å sensurere. På forhånd takk.)

Her er for øvrig linkene jeg sendte:

Adresseavisen

Skatteetatens forside for næringsdrivende

En db.no-artikkel med tittelen «Slik vasker du opp riktig»

 

Jeg fikk aldri noe svar. Jeg antar «hun» er opptatt med oppvask og næringsligning ei stund framover nå.

Legg igjen en kommentar

