Sovetid

Etter å ha roet nervene med eplejuice, Damien Rice og store mengder picross/nonograms (ikke gå inn på linkene. Seriøst. Du blir sittende der. Ikke si jeg ikke advarte deg, din snik!) er det nå på tide å gå i seng. Væpnet med håndkrem, fluortabletter, hårstrikk og en diger hårbørste. Så kan folk bare prøve å røske i døra mi i natt! Bare tenk på hva MacGyver-skillsene mine kan gjøre ut av et sånt utgangspunkt. (Jeg tenker å smøre inn golvet med håndkrem så bølla sklir og faller og slår seg, og så konstruere en sprettert-aktig greie av hårstrikk og fluortabletter som jeg kan skyte på ham/henne med, eller eventuelt bare denge løs med hårbørsten. Flere gode forslag mottas med takk. Jeg har noen bøker også, men de vil jeg ikke ofre.)

Jeg skal sove med ørene på stilk og plire med øya.

Det kommer til å se utrolig dumt ut.

Legg igjen en kommentar

