Den som roper i skogen får svar?

«– Ja, vi er kjærester» bekrefter Sandra Lyng Haugen overfor både VG og Dagbladets nettutgaver i dag.

Pussig.

Jeg kan virkelig ikke huske at jeg spurte.

5 responses to “Den som roper i skogen får svar?

  • Marion

    Jeg spurte heller ikke.
    Og jeg fikk heller ikke svar, for jeg leser ikke Rampelys. =D

    • astarkvedja

      Oh, burn.
      I begge tilfeller lyste det mot meg fra framsida av respektive vg.no og db.no med overskrifta «–Ja, vi er kjærester». Imidlertid måtte jeg gå inn på selve artiklene for å linke, i tilfelle noen av mine lesere var den som spurte og nå ventet intenst på svar.

  • kjekkasen

    Det må stå dårlig til med kontanter hos denne millionæren så lenge «kjæresten» må fly til Se & Hør for å få noen kroner for denne «sensasjonen»..

  • Victoria Frantzen

    Kjekkasen: Haha, kan ikke annet enn å le av kommentaren din. Kanskje det heller er det at man vil slippe å bli oppringt av se og hør flere ganger om dagen for å høre om det er sant?

Legg igjen en kommentar

