Semesterstart

Det er første dag på lesesalen på veldig lenge. Så langt har jeg fått ny lyspære av en snill vaktmester (vaktmadam?), drukket en kopp kruttsterk pulverkaffe fra et halvskittent krus, sett samtlige klipp av Mads Ousdal som Petter Northug, spist ei brødskive, konvertert tre masterdokumenter fra pages-format til word og samtidig klikket bort rundt 200 feilmeldinger av denne typen (ja, det er masteroppgaven dere skimter under der):

 

I tillegg tok jeg meg selv nettopp i å omtale en pensumforfatter som «ripsa», som i «hva var navnet på ho derre ripsa, nå igjen», når jeg skulle føre henne inn i referanselista.

Dette kan bli et høyst interessant semester.

2 responses to “Semesterstart

  • vaarloek

    bare ordet «semesterstart» ga meg the chills. og jeg starta i dag. jeg tror jeg egentlig bare vil jobbe og legge opp cash extravaganza style.

    • astarkvedja

      «Semesterslutt» er skumlere. Særlig når det innebærer innlevering av stor skummel masteroppgave og framføring av stor, skummel og mystisk prøveforelesning.
      Men på et generelt grunnlag kan vi si at alle ord som inneholder «semester» er ganske svetteframkallende.

Legg igjen en kommentar

