The plot thickens

Jeg har fått avkreftet «the usual suspect», her referert til som «M.» Hvem søren er det som har googla Jon Fosse og rosa plastveske og har endt opp på bloggen min sju ganger? Fikk du hjelp? Fant du det du skulle? Jeg har dessverre ingen bilder av Fosse med rosa plastveske, bortsett fra de mange jeg har i hodet. Du får kontakte ham direkte, dersom det var det du er ute etter. Eventuelt Fosses yngre søster. Jeg veit dessverre ikke hva hun heter, men Jon Fosse veit det sikkert, selv om han ikke er så god på navn.

Uansett.

Jeg håper du ble hjulpen.

Ha en fin dag videre.

/Åsta Mari – ridder av den rosa plastveske.

One response to “The plot thickens

Legg igjen en kommentar

