Sicko

Jeg har bronkitt.

Kommer sterkere tilbake når jeg er ferdig med å hoste opp lungene mine og redusere verdens regnskoger med mitt enorme kleenex-forbruk.

 

2 responses to “Sicko

  • Hilde

    Stakkars!! 😦
    Æ har hørt at det ska vær vondt og trasi!
    Bli frisk fort babe!
    Når du e bedre i halsen må du spis masse sjokolade 🙂
    Kakao i mellomtia kanskje ?

    God bedrings-klem fra Hilde

    • astarkvedja

      Takk! Det er ikke så ille som lungebetennelse, jeg klarer fint å puste og har ikke vondt i halsen eller noe, men det kiler i brystet og jeg har en ikke-så-veldig-sexy hoste som er litt slitsom i lengda. På den lyse sida får jeg trent musker jeg aldri visste jeg hadde. Visste du at dersom du hoster nok, så blir du sliten i setemusklene? Ikke jeg heller.

Legg igjen en kommentar

