Kjære Ordnett

Vær så snill, forklar meg. Hvordan klarte De å gå fra mitt oppslagsord, «intervening», et oppslag jeg ønsket i alle relevante ordbøker, spesielt den engelsk-norske,  til et oppslag om Edith Wharton i Oxford Dictionary of Quotations? Jeg vet jeg impulskjøpte Age of Innocence i fjor og ikke har rukket å lese den ennå, men mener De virkelig et subtilt hint som dette er veien å gå for å få meg til å lese den? I en sådan stund, midt i innspurten for å levere to kapitler til masteravhandlingen? Virkelig, Herr/Fru/Frk. Ordnett?

De korrumperer min sarte moral.

Legg igjen en kommentar

