Dagens feilhøring på NRK

Fra kveldens «Oppdrag Stillehavet» på NRK1, sagt med dramatisk kommentatorstemme:

«I bunnen av næringskjeden finner vi ørsmå organister»

 

Det er bra jeg er billig i drift.

2 responses to “Dagens feilhøring på NRK

  • Ingvild Telle

    Hahaha! Tenk om det hadde vært tilfellet da. Masse små organister (iver kleiver) på bunnen av havet, i symfoni med hvalene. Kanskje verden hadde vært litt bedre da? Jeg tror det 🙂

    Oppdrag stillehavet er fantastisk da!!

    • astarkvedja

      Mye bedre! I alle fall om de stakkars undervannsorganistene hadde jevn tilgang på oksygen. Jeg har bare zappet innom Oppdrag Stillehavet så langt, men tror jeg må sette meg ned og faktisk se på det snart. Det virker absolutt fascinerende!

Legg igjen en kommentar

