Kinokveld og digresjoner

Bridesmaids, altså.

Se den!

Seriøst, jeg frøys muligens på meg blærekatarr på vei heim (dongerijakke og tynn strømpebukse i juli? Hva tenker du med, jente. SKJERF! Potterfansen har i alle fall skjønt det, men jeg sporer av), men det var fullstendig verdt det. Morsom!

For øvrig har jeg spist meg til tidenes sukkerkick på en hel pose Skittles, som jeg ikke liker og alltid forveksler med Mike&Ike, som jeg liker, og snakker følgelig konsekvent med amerikansk aksent, à la Tines nye gimmick «Mr. Melk». Av og til er jeg glad jeg ikke bor sammen med meg.

God natt, alle sammen!

Sukkerkicked Astarkvedja, signing out.

 

 

4 responses to “Kinokveld og digresjoner

Legg igjen en kommentar

