Lørdag

Drikker kaffe i en overfylt svalgang.

Hvisker for å overdøvende den moccadrikkende guttegjengen.

Snubler over Øksendals opphørssalg på vei hjemover. Får panikk, går ut av butikken med seks bøker jeg hadde lyst på og et par ekstra

for good measure

har fridd meg fra penger jeg ikke har.

Foran TVen, samme kveld

spiser jeg et eple som smaker distinkt

av jordbær.

One response to “Lørdag

  • Myaraq

    Jordgubbsäpple låter ju alldeles fantastiskt.

    Och angående kaffet, det var mer «uueh, vad äckligt mitt te smakar… aha.» och «men USCH vad sjutton är det för fel på mitt te… aha…» och «WTF!?!?! aha…»

    var inte så där clever i morse direkt.

Legg igjen en kommentar

