Sykedag og marihøneløp

Kroppen min trodde det var første uka i mars. Beskjemmet over feiltakelsen bestemte den seg sporenstreks for å legge seg sjuk for å dekke over denne kardinaltabben.

I dag er dermed hodet fylt av bly og jeg selvmedisinerer den såre halsen med saft, is og te og horisontalt sengeleie. Senga må jeg imidlertid dele med ei sosialfobisk marihøne som trener til maraton i puteløp. Uten at jeg har peiling på hva gjengs rundetider for marihøner som driver med puteløp er, må jeg innrømme at jeg er imponert over den farten den holder. Vi kommer nok til å bli gode venner med tid og stunder.

 

 

2 responses to “Sykedag og marihøneløp

Legg igjen en kommentar

