På valentinsdagen spiser den enøyde sjokolade

Valentinsdagen, eller sjokoladetirsdag, som jeg har omdøpt den til, er altså i dag.

Mitt venstre øye er åpenbart grepet av stemningen, og renner kontinuerlig i dag. Det føles litt som å se verden gjennom en Bonnie Tyler-video. Litt irriterende, noe overdrevent, men absolutt stemningsfullt.

Nå prøver jeg å teste ut språkvask som enøyd. Det går ikke så bra. Jeg fjerner alltid bokstaven til høyre for den jeg skal fejrne fejerne fjrne fjerne.

Håper alt er tilbake til normalen i morgen. Men jeg kommer til å savne sjokoladen.

 

6 responses to “På valentinsdagen spiser den enøyde sjokolade

Legg igjen en kommentar

