By request …

Alternativ tittel: Hvorfor jeg ikke moteblogger.

Advarsel: Jeg ser alltid lettere dopa, men stressa ut på bilder. Kaffen har åpenbart ikke begynt å virke ennå.

Nok om det.

Her er de lovede bildene.

(Angående hva som ser ut som en avslitt, grå ulltråd nederst i hårspissene på det siste bildet, kan jeg berolige dere med at jeg ikke har kastet meg over strikkekorga i et forsøk på extentions. Det er simpelthen en kombinasjon av refleks og måten håret ligger på.)

11 responses to “By request …

Legg igjen en kommentar

