Evig optimist

Jeg har alltid vært litt forut for min tid. Første året på videregående kjøpte jeg vinterjakke i august. I det siste har jeg vært overbevist om at det nå er vår. Litt fordi adressa.no sa det, mest fordi det har vært plussgrader ei stund. I går kom det ei større snøbyge utpå kvelden, ergo bestemte jeg meg spontant for at det nå sikkert var på høy tid å bytte til sommerdyne. Som sagt, så gjort.

Tolv timer og en småsår hals seinere ser jeg på vårjakker på nett. Det skal mer enn litt trekk til for å kue en trønder.

 

4 responses to “Evig optimist

Legg igjen en kommentar

