Løst og fast fra en ambisjonsløs søndag

Søndag kveld og vått hår.

Restene av vårens minst ambisiøse, men høyst tiltrengte joggetur i beina og lungene.

Fridag med halvveis vellykket middag, spasertur i sola og svipptur innom Galleri Ismene for å være kulturell*

Det er utrolig hvor naken man kjenner seg så fort nettbanken er nede.

(Sier jenta som nettopp har svinsa rundt i nabolaget i svetteluktende tights.)

Nå er det nøyaktig 50 minutter igjen av dagen, (49), og jeg skal nå ta meg sammen og gjøre det jeg har kviet meg for hele dagen (ok, helga. (ok, uka)): å gre ut den gigafloken som har bosatt seg i håret mitt (48). Hvis du ser ei jente på gata i morra med en åpenbart nyutlugget måne ca. midt bak, men litt til venstre, veit du at jeg tapte kampen. (46)

 

 

*(bildene kan (i alle fall ut uka) sees her. Anbefales!)

Legg igjen en kommentar

