Det obligatoriske tå-innlegget

Til deg som fant bloggen min ved å søke på «ekle tær».

Jeg veit ikke helt hva jeg skal si til deg.

Jeg prøvde å google «ekle tær» selv, og sannelig om ikke jeg fant dette på side seks.

Jeg hadde helt glemt at jeg skreiv det, og jeg kan betrygge deg (og dere alle) med at jeg ikke fikk varige komplekser. Jeg har egentlig et ganske fint forhold til tærne mine.  De hjelper meg å holde balansen, og – noe jeg fant ut mens jeg skreiv innlegget – hvis jeg bøyer litt på meg, kan jeg klø meg på nesa med stortåa. Jeg har ikke tenkt noe særlig over hva jeg skal bruke denne kunnskapen til, men det slår meg at det er sånn viten man står sterkere med i en eventuell krisesituasjon (som når man klør på nesa og har på votter).

Så kjære tågoogler. Takk. Du får fram uante talenter i meg.

Jeg håper du finner hva du leiter etter.

Nå venter jeg på at noen finner bloggen min ved å søke etter «tå-innlegg».

One response to “Det obligatoriske tå-innlegget

Legg igjen en kommentar

