Besøk i den astarkvedjske heim

Billedblogger er alltid populære, har jeg latt meg fortelle. Interiørblogger likeså. Popularitetssøkende som man bare er etter halvanna (to) år med heimekontor, tok jeg derfor en runde rundt i min trivelig uryddige heim med kameraet hevet til dyst. Her skal dere komme meg tettere inn på livet, enten dere vil eller ikke!

20130130-214757.jpg
Dette er altså meg. Og dette er fullstendig juks, for bildet er overhodet ikke fra den astarkvedjske heim, men fra juleferien i den astarkvedjske foreldreheimen. Før jeg gikk laus på håret med saks. Det er sikkert pedagogisk å legge inn et før-bilde.

20130130-221402.jpg
Her er altså etter-bildet. Det er ikke så mye mer å si om det.

20130130-221807.jpg
Jeg bor i en toroms i Ila i Trondheim med kjæreste (ikke avbildet), kronisk suicidalt oliventre (foran) altfor mange bøker og ørten dingser som jeg ikke har funnet noen plass til (bak).

20130130-222121.jpg
I frykt for at min manglende ordenssans ødelegger imaget mitt som flink og ansvarlig voksenperson, legger jeg her ved bilde av brannteppet mitt. Har montert det sjøl. Med hammer.

20130130-222330.jpg
Her er min nyeste anskaffelse: toast-tralla. Denne leiker jeg selvfølgelig flyvertinne med. Hvis du syns det er useriøst, viser jeg til forrige bilde igjen.

20130130-222635.jpg
Mango. Nå konsumert.

20130130-223610.jpg
Nattbord i gangen. Arvet av den astarkvedjske mor. Heim for nøkler, tyggis og gamle aviser. Blir sikkert trendy snart. (De to siste setningene gjelder for ordens skyld bord, ikke mor. Hun er plenty trendy. Hun er på Wordfeud og alt.)

20130130-222725.jpg
Vi avslutter runden i det aller helligste: det astarkvedjske soverom. Her er det nyanskaffede astarkvedjske nattbord. Og ja, jeg leser Skriveregler på senga. Det er i grunnen alt dere trenger å vite om hva som foregår i det astarkvedjske soverom.

20130130-223033.jpg
Da vinker jeg adjø med et lite flatterende bilde av meg sjøl i gangen. Det er jo viktig å by litt på seg sjøl av og til.

Sånn. Da kjenner vi hverandre litt bedre og kan gå tilbake til tekstbasert kommunikasjon igjen.

One response to “Besøk i den astarkvedjske heim

  • Mens januar blir februar « Astarkvedja

    […] Snøen lyser opp himmelen flere netter på rad. Jeg burde sove, men ligger med lukkede øyne og spiller ut scener fra en film jeg aldri ville ha vist noen, der alle sier akkurat det jeg vil de skal si og jeg er our hero of the day. Jeg er ikke så ofte our hero of the day. Faktum er at mens andre gjør heroiske forsøk på å redde verden, sitter jeg heime og blogger om toasttraller. […]

Legg igjen en kommentar

