Aftensang for havluft og fiskemåse

ImageKveldstur med meg og Ila og meg og Anders og meg og Håkan og ingen andre i nærheten på bilder med dårlig oppløsning. Verden er lilla og rosa og ny, alltid nyest før den forsvinner, og nå er den borte alt, og det er mørkt, og busslyktene blender meg når jeg ser ut vinduet og mot Ilaparken. TV-nabo har som alltid på TV-en, en dieseltankbil passerer litt på måfå på vei til Trolla, og blodbøka i Ilaparken har fortsatt ikke våkna fra vinterdvalen. Verden er på gli. 

One response to “Aftensang for havluft og fiskemåse

Legg igjen en kommentar

