Frihet og ringende maiskorn

Jeg har, enn så lenge, ferie etter å ha levert fra meg et manus jeg har jobbet med i to måneder. Det har vært to lange måneder, og sliten, men lykkelig bestemte jeg meg for å bruke dagen til å sove ut i påvente av nytt manus.

Dagens første bevisste tanke, framprovosert av pipende notifikasjon på mobilen 09.00:

«Mmmmh. Skru av det maiskornet! Maiskornet ringer! Skru det av …»

Disney må ha gjort ubotelig skade på mitt skjøre barnesinn, siden jeg åpenbart finner det mer logisk å forbinde ringing med maiskorn enn mer kontekstnære ting (vekkerklokker, alarmer, sirener, telefoner etc.).

Nå pleier jeg sjela med kaffe, Kate Bush og lave(re) skuldre.

Legg igjen en kommentar

