Puslearbeid

Hva gjør man når man ikke orker å gå i gang å lese stortingsmeldinger og NOUer eller å skrive oppgave? Jo, man setter seg fore å formatere alle overskrifter i oppgaven!

Jeg er litt lei av de kjedelige navnene «Overskrift 1», «Overskrift 2» og «Overskrift 3», så jeg har kalt dem «Arnold», «Bjarne» og «Christin» i stedet. Arnold er halvfet og 18. Bjarne er halvfet og 12. Christin er også 12. Hun er  normal (tynn), men skeiv. Alle er svarte og heter Times New Roman til etternavn. Jeg tror kanskje de er søsken.

Etterpå skal jeg blokkjustere alle fotnotene.

(Jeg bare tulla. Det gjorde jeg selvfølgelig i går).

 

 

Legg igjen en kommentar

