Meterologisk mimicry

Det er veldig søtt når min kjæres niese leiker borte-tittitt bak gardina.

Det er ikke like søtt når fortauet leker det samme med snøen.

Bart fortau.

Snø.

Bart fortau.

Snø.

Titttitt.

Borte.

 

6 responses to “Meterologisk mimicry

  • Vigdis

    Jeg holder med deg!
    Man er ganske lei av att våren aldrig kan bestemme seg for om den har tenkt å komme eller ikke….
    Det er nok det som er mest slitsomt.
    Alle disse aprilsnarrsfasoner som våren legger seg til med. Mer enn att vintern er ubeskrivelig lang. 🙂

  • Kristin

    Uff, jeg er så lei av snøen nå. Det har vært sol de siste dagene, og det er helt herlig, for det smelter som bare det! Jeg gruer meg til å våkne i morgen, for jeg er redd det vil ha lagt seg mer snø igjen… trenger skikkelig snøfri vår!

  • Myaraq - den där lilla svenskimån

    Det är det värsta med våren.. Man lever hela tiden med hopp och ångest.

    Fruktansvärt.

  • astarkvedja

    Ja, jeg veit. Det er som å være tolv år og avstandsforelska i den nest kjekkeste gutten på skolen. Du veksler hele tida mellom håp og fortvilelse, avhengig av om du fikk se ham eller ikke den dagen. Vel, jeg tror jeg holder på å utvikle den samme usunn fascinasjonen/besettelsen for fortau. Den dagen jeg ser bare, tørre fortau, er jeg i himmelen. Nå er jeg i en dypt nedsnødd avgrunn. I dag ser jeg knapt nabohusene gjennom snøfokket. Nå skal jeg sperre meg inne, se på bilder fra forrige sommer og vræle «Quit playing games with my heart» på repeat til jeg får naboklager.

  • slikejenter

    Flytt sørover. Det hjelper.

Legg igjen en kommentar

