Masteren trenger et par margaritas for å fordrive angsten

Søndagskveld og jeg vil av.

Vil ikke ha mandag i morra.

Vil ikke planlegge feltarbeid til masteroppgaven.

Vil ikke ringe rundt til folk jeg ikke kjenner og spørre om de kunne tenke seg å bli intervjua av meg til en oppgave jeg ikke kan forklare og når det i så fall passer for dem, jeg er fleksibel.
Vil bare krype under dyna og lese bøker som ikke omhandler tvangssterilisering, mobbing, overgrep og bitterhet, vil ikke lese om minoritetsspråksproblematikk og innvandringshistorie.

Vil ikke definere begreper som alle andre definerer ulikt.

Vil ikke være av betydning.

Vil bare drikke kaffe og gå på forelesning (som jeg ikke har hatt på et år, omtrent).

Vil ikke strukturere dagene sjøl.

Vil ha  et liv.

Vil at noen andre skal designe det til det sånn at det passer.

Interesserte kan ta kontakt pr. mail. Jeg er fleksibel.

2 responses to “Masteren trenger et par margaritas for å fordrive angsten

Legg igjen en kommentar

